دشمنان در صورت تهدید با پاسخی دندان‌شکن‌تر از دوران دفاع مقدس مواجه می‌شوند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش::یکی از فرماندهان هوانیروز در دوران دفاع مقدس گفت: دشمن این را فهمیده است که ملت ایران هرگز تن به ذلت نخواهد داد و اجازه کوچکترین تعدی را به آنان نمی دهد، اگر کوچکترین تهدیدی صورت بگیرد جوابی دندان شکن تر از دوران دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس خواهند گرفت.

امیر سرتیپ دوم خلبان جانباز "محمد کریم عابدی" از فرماندهان هوانیروز در دوران هشت ساله جنگ عراق علیه ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی اظهار کرد: در آن دوران چون هدف یکی و اعتقادها یک رنگ بود توانستیم با اقتدار مقابل دشمن بایستیم.

وی ادامه داد: در آن دوران بسیجی، سپاهی و ارتشی بودن مهم نبود، بلکه فقط ایرانی و مسلمان بودن اهمیت داشت. ان زمان از هر قوم و قبیله‌ای و با هر طرز فکر و مذهبی وارد جنگ با عراق شدیم تا نگذاریم ذره‌ای از خاک این مرزو بوم به دست دشمن بیافتد.

امیر عابدی اذعان کرد: از مذاهب دیگر نیز افراد بسیاری در جنگ حضور داشتند و شهدای زیادی نیز تقدیم انقلاب کردند که این نشات گرفته از همدلی و اعتقادی بود که در آن دوران میان مردم وجود داشت.

این فرمانده هوانیروز در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: منافقین خیلی تلاش کردند تا بتوانند با تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی در آن دوران وضعیت کشور را آشفته‌تر کنند، اما مردم با هوشیاری متوجه این نقشه پلید شدند و اجازه این کار را به آن‌ها ندادند.

وی همچنین در خصوص عملیات بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: در عملیات بیت‌المقدس علی‌رغم داشتن نیروی کمتر نسبت به دشمن و عدم برخورداری از تجهیزات مناسب، با وجود همدلی‌ها و اعتقادات یکسان نیروها توانستیم در مقابل چندین تیپ و لشکر دشمن بایستیم و خرمشهر را آزاد کنیم.

امیر عابدی خاطرنشان کرد: دشمنان این را فهمیده‌اند که ملت ایران هرگز تن به ذلت نخواهد داد و اجازه کوچکترین تعدی را به آنان نمی‌دهد؛ اگر کوچکترین تهدیدی صورت بگیرد جوابی دندان‌شکن‌تر از دوران دفاع مقدس و عملیات بیت‌المقدس خواهند گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا